Borta bra hemma bäst?

Nja, jag vet faktiskt inte riktigt. Men det är klart, det är alltid skönt att komma "hem" till sitt egna place.
Nåja, i morgon börjar jobbet igen. Sweet!

Kom hem för bara en liten stund sedan, fyllde kylen med mat som jag köpt i Sunne (fick använda mitt coop-kort för första gången på 4 månader, kändes nästan som att vara hemma)
Jag har tagit på mig snygg outfiten, sparkdräkt och duntofflor. Och nu har jag intagit postition soffläge och här i soffan tänker jag fortsätta hänga ett tag till, sen blir det sängen så jag får sova några timmar innan jobbet i morgon bitti 7.30.

Jag har inget vettigt att skriva, mer än att jag snart har kört genom hela Sverige. Eller i alla fall från Älvsbyn och ner till Halden och i området runt om kring Värmland, Dalsland och lite såna konstiga platser. Man skulle kunna tro jag är en levande gps ibland!

Med det säger jag tack och godnatt från mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0