1 maj 2010 - 1 november 2010

Det har gått ett halv år, 6 månader, 182 dagar sedan du lämnade oss.
Det har inte gått en enda dag utan att jag tänkt på dig minst en gång.

Idag skulle du fyllt år, det skulle ha varit den 68de födelsedag.
Jag saknar dig idag, i morgon för alltid min älskade morfar!


"En sista gång
Du var så lugn
Som om du redan gett dig av
Du såg på mig
Att jag var rädd
Hur kan man nånsin' va' beredd?
ag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'"







Kommentarer
Postat av: Julia Lindgren

Jag tänker på dig Sara. Din morfar finns fortfarande kvar, inom dig.



Shirley Clamp sången du citerade, är en 'power full song'.. det var även den jag sjöng på min brors begravning.



Ta hand om dig!

2010-11-01 @ 12:27:50
URL: http://julia-lindgren.blogspot.com
Postat av: mamma

Du är för underbar. Jag saknar honom också massor.

Kram Mamma

2010-11-01 @ 12:55:39
Postat av: Anonym

Vackert skrivet av dig.

Jag saknar honom enormt mycket,

jag var och tände ljus idag.

Kram mormor

2010-11-01 @ 16:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0