Virrhöna!

Idag har jag SARA MARIA PERSSON handlat på systembolaget för första gången i mitt liv. Jag kände mig himla vilse i pannkakan och viste inte riktigt hur jag skulle bära mig åt. Men jag hittade det jag skulle ha, nästan i alla fall. Det kändes nästan som att jag gjorde något fel, som att jag inte fick vara där inne och att jag försökte köpa men inte fick. Men jag får ju. Knäppt är vad det känns.

Nu sitter jag mest hemma och väntar på att kusinvitamin å fina lina ska dyka upp. Dom där från västerås är inte kända för att vara dom mest snabba i alla fall. Men bara dom tar sig fram hela så är jag mkt nöjd.

Nu ska jag fördriva tiden ännu mer och se massa Tre Kronor.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni får garanterat en super kul helg, själv ska vi på bröllop på lördag. Kanske en bastu i Lilkorsträsk imorgon kväll. Ta hand om varandra och ta det lugnt med vinet. Kram

2010-07-15 @ 23:40:29
Postat av: Janna

HAHA førsta gången jag gick in på systemet var jag øvertygad om att dom ændrat åldersgrænsen till 21 och nær jag væl kommit øver den nojjan så var jag tvungen att kolla TRE gånger på mitt legg før att se att jag verkligen var 20. Jag skæmtar inte:P

2010-07-21 @ 10:47:34
URL: http://amstaffliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0