Vart man än i världen vänder så finns alltid polarbröd i dina händer!

Ungefär så kände jag när jag gick runt på Coop och samlade smått och gott till i morgon.. Kom på att jag behövde bröd och vad fanns där om inte POLARBRÖD?!
Jag skulle aldrig gå på affärn hemma å köpa polarbröd, jag äter knappt polarbröd hemma för det är inte något som tilltalar mina smaklökar längre. Men, nu fick jag syn på det! och som jag längtat till den dagen då jag skulle finna Lillen..
Jag stod där och valde mellan Pågen och Polarbröds speciella norska bröd gjort för barn! Det fick helt klart bli Lillegaupefot! Vad annars?!

Hoppas dom smakar mumms!




Jag tycker det är ganska festligt att detta bröd endast finns i Norge! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0