Bilder i massor! :)


Jag och dessa två tog en prommenad på borgen :)



Jag såg många konstiga träd under min vandring




De här är min toa, bilden är taget genom fönstret i dörren




Självklart lever sonen



Mitt stökiga kök (tur att disken inte syns)



Jaa, nu har ni fått se lite hur jag har det.

Just nu sitter jag här och luktar svett, riktig aprunk. Har faktsikt varit ute å gått. :) Himla duktig jag var alltså, gick runt hela borgen typ.. Nej, nu ljög jag. Jag gick runt en bit av borgen och upp en bit också. Solade gjorde jag också.. :) Skönt kan jag lova.
Har just ätit mellis och ska snart hoppa i duschen.. Gruvar mig lite varje gång, för de första så är de typ inge varmvatten? och sen så är duschkabinen läskig.. :O
nåja, färdig skrivet för denna gång.

Ha de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0