Uppladdning!

Nu har jag laddat upp inför jobbet riktigt ordentligt.

Först middag bestående av klyftpotatis och morötter med kycklingfile i mangochutneysås + vitlöksbröd. Riktigt gott blev det!
Sen hängde jag tvätten och diskade. Dessutom har jag rengjort åt mina små barn Sten och Stanliiiie!

Jaa, nu är det bara vänta på att klockan ska närma sig 22 så jag kan börja fara mot jobbet.. Jo juste, tänkte på en sak när jag tvättade.. Jag körde 1 maskin och ALLA mina kläder blev tvättade, jag tror att grunden till detta fenomen ligger i ARBETSKLÄDER!

Arbetskläder är det bästa som finns, förutom att dom är sjukt varma nu på sommaren men de blir nog skönt till vintern.

Juste, mamma du behöver inte ha ont i magen bara för att du inte vet min hemlis. Jag lovar att jag ska skriva på bloggen när allt är klart med min lilla hemlis.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0