Upp och ner, ner och upp livet känns som en galen tupp...

Hmm, ja. Jobba natt har ju sina fördelar, typ ob-tillägg.. Men även sina nackdelar, typ inte kunna sova på natten!!

Jag gick och la mig "tidigt" med tanke på vad klockan var när jag steg upp. Nu har jag väl legat här och snurrat i ungefär 4-5 timmar och inte kunnat somna än.. Riktigt irriterande!!
Dessutom känns det ovärt att sova nu eftersom det kommer el-killar om nån timme.. Plus att jag måste ringa hyresvärden eftersom mitt avlopp inte är fixat..

Hmm.. Och hungrig är jag. Insåg att jag bara käkat ett äpple och 2 hårdmackor med skinka idag (eller igår blir de ju).

Nää, nu ska jag stoppa nå i magen å sen vette fan vad jag ska pyssla med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0