Om man bara har en fobi så kan man lika gärna skaffa sig en till.

Jag trodde på fullaste allvar att jag skulle dö! (eller nej de gjorde jag inte) Jag har aldrig varit rädd för spindlar och haft svårt att förstå dom stackarna som är det. (Dom har nog lika svårt att förstå hur jag kan vara skraj fåglar.) Hur som helst gick jag på toa sen tvättade jag bort sminket och när jag var påväg ut ur badrummet ser jag något som ser ut som en "tuss" på golvet. Jag går närmare å kikar vad det är för något, och där ligger den största spindeln jag någonsin sett!!
På jobbet frågade dom om jag var rädd för spindlar och som tur är så är jag ju inte det. Det är tydligen massa spindlar där och dom är inte små heller..
Nåja, jag dödade spindeln och sen var jag tvungen att fota den.. Så här ska ni få se hur BIG den är! La en tops brevid för att man skulle se hur stor den är.. Dock upplevdes den MYCKET större i verkligheten.




Kommentarer
Postat av: Moster

Tänk att en så stor tjej som vågar arbeta så långt hemifrån är rädd för spindlar! I Sverige har vi inga farliga spindlar men jag vet ju förstås inte hur det är i Norge bäst du passar dig...

Kram moster

2010-07-08 @ 15:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0