Ny favorit!!

Har just ätit middag, snacka om att det vart en lyckad måltid!! Längesen jag åt något så gott tror jag.
Hur som, middagen bestod av:

Hemma gjord hamburgare
Coleslaw (köpt)
Tomat och paprika
Färska champinjoner.


Till saken hör att jag avskyr köttfärsbiffar och jag var rädd för att hamburgaren skulle få liknande smak. MEN det fick den absolut inte.
När jag gjort köttfärsbiffar så har jag alltid haft ägg och ströbröd i, men nu använde jag bara vatten och kryddor för att färsen skulle ta ihop.
Sen var de självklart bara att steka burgaren.. Jag stekte champinjonerna också.

Nää detta var verkligen gott och himla snabbt gick det också, sen så inbilar jag mig att det var nyttigt också.. haha..

Annars så ser jag fotboll av någon anledning, är inte särskillt intresserad. Men det är tro det eller ej en ganska spännande match.
Jag väntar också på att Cissi ska komma in på face så vi kan surra lite. :) Saknar den tösen massor mycket!

Nää mina vänner, prova den där maten, riktig succé!

ps. tyskland gick till semi. d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0