Norrmän alltså!!!

Ja, för de första så går jag och lägger mig ganska sent och sover ganska länge på dagen..
Men de hör inte till de jag ska berätta.

Jag låg å sov som allra bäst där vid 7.30. Då knackar det på dörren de var bara he sig upp och öppna dörren.. Där står någon gubbe med nått konstigt i handen och frågar något om el.
Ja, sa jag- Varmvattnet funkar inte och några eluttag är dåliga..
Jag fick för mig att han var vaktmästare och jag hoppades att han skulle rensa mitt avlopp också. Men nej, han tackade för sig och gick.. Hmmm..
Sen fick jag sova 2 timmar och sen knackar det på dörren igen. Där står denna gång 2 yngre killar med massa el-grejer.. Öppnar släpper in dom och dom kollar mitt el-skåp å diskuterar på norska. Jag försöker hänga med fast det går dåligt.. Förstår att det är något som är brännt och att dom ska fara..
Sen for dom och kommer tillbaka efter några minuter igen, då är det ytterligare en snubbe också..
Jag vet inte riktigt vad dom diskuterade, fast den 3 snubben sa att jag skulle vara utan el till i morgon?! Hur tänkte dom nu?
Jag måste duscha, verkligen måste!!
Jag är inte helt utan el, fast dom bad mig att inte bruka så mkt el. Fast utan tv och dator har jag ju inget liv!!

Sen så kan jag tillägga att jag blev inte rädd för spindeln mer än för en minut..




Så här känner jag mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0