Nära döden!

Herre gud vilket åskooväder det har varit i natt! Aldrig förr har jag varit med om nån hemsk åska och blixtrar.. Jag som vanligtvis inte är rädd för åskan blev nästan det. Herregud!
Jag fick ont i ögonen när man såg blixten och jag läste i tidningen att den slått ner 11 000 gånger (dock i hela norge) och att det registreras 1000 blixtrar i timmen (också i hela norge)
Men ändå, fatta!!!
Sen att jag bor på ett berg gör ju inte saken bättre, kände i fönstret när det åskade. Allt bara durrade..
Idag är det mulet och halv trist väder. Men till helgen ska det bli kanon! :D


De var där prickarna är som det var
värst och där den jag ritat den röda pricken,
det är ungefär där jag bor.


Nu ska jag ta mig nå och äta så jag slipper vara hungrig.. Sen vette tusan vad jag skulle gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0