Mitt hem är nystädat!

Sådär, då var det gjort. Det luktar gott och allt är skinande rent. Skönt! Nu kan jag med samvete ligga i soffan en stund. :)  Sitter just nu och äter jordgubbar. Jag kan säga er att Svenska gubbarna är godare än norska. Men norska duger helt klart också.

Hmm. Har nog inget mer att säga.. Bjuder på lite bilder på ett välstädat hem. :)


Till och med varit duktig å bädda!


Lycka att vakna upp till detta varje morgon!



LOVE - Alla jag håller varmt om hjärtat rymdes inte i fotoramen.
Men jag får knoga och byta ut bilderna!


20-års/avskedspresent från jobbet.




Kitchen


Ingen disk är ren lycka!


Yaaamii!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vi måste ju skypa snart ju!!;)

2010-07-12 @ 18:27:17
Postat av: cissi

men åååå :) d där var min första och förmodligen bästa födelsdags presenten (ever!!!!) <3 som d värmde i hjärtat när jag såg fotot på oss!!! :) himla åhh :P och att få höra din röst om än så bara för en liiten stund gör mig så mycket mer levandes!!!



have i ever told u that i love u!? -I dooo...pözz!! <3

2010-07-13 @ 00:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0