Min plan!

Jobba röven av mig, sen göra något jag alltid drömt om i maj 2011 eller i augusti 2011. Inte bestämmt riktigt när jag ska förverkliga min dröm men under 2011 ska det i alla fall göras!




ps. Spanien gjorde just mål. ds.



Det känns som att livet är påväg åt rätt håll. Jag gör det jag vill göra, jag trivs med det jag gör. Och egentligen stör det mig inte speciellt mycket att vara 140 mil hemifrån. Jag är glad, lycklig och tacksam och det ska jag fortsätta vara.
Jag har just nu mina hållplatser som jag väntar på ska komma. Timmarna springer iväg, dagarna flyter förbi och snart har det gått en vecka. Mina hållplatser som jag väntar ska komma det är när mamma, jonas, mormor och farmor kommer. (hjälp vad konstigt att inte skriva morfar!)
Sen hoppas jag för fulla muggar att Linda C/O kommer också. Sen ska även CissiLussan komma. Det är dom jag vet säkert, absolut säkert. Eller nej, Linda är lite osäkert, men jag hoppas!!
Sen HOPPAS jag också att alla ni andra också tar er ner och hälsar på. Det skulle värma i hjärtat!

Nu ska jag fortsätta vara fotbolls nörd.

Juste, jag har hittat mitt smultronställe. Massor av smultron växte det där, och oj vad dom var goda!

Kommentarer
Postat av: mamma

Skönt att allt känns rätt för dej, det gör det lättare för mamma hjärtat :o)

Längtar till jag får komma till dej och se hur du har det. Puss och Kram

2010-07-08 @ 10:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0