Men ta slut då!

Den här dagen kan vi lägga till i historian som världens längsta dag. Tycker klockan går sakta som aldrig förr och ingenting vettigt sker heller.. Det enda av värde som händer idag måste vara VM-finalen.
Jag kan erkänna att jag ligger i sängen än, ser ingen mening med att gå upp. Har ändå inget bättre för mig. Tänkte baka en paj och trycka i mig å fira min födelsedag alldeles ensam, men det fanns tydligen ingen pajform i denna lägenhet.. + att det är söndag och allt är stängt.. Hmm..

Nu ska jag nog fortsätta ligga i sängen och dega ännu mer. Ungefär 19.30 planerar jag att stiga upp och lägga mig i soffan och tagga inför fotbolls VM.

Sen har jag även en rolig nyhet att berätta.. Nästa helg så kommer kusinvitamin! Då ska Sara Persson röja som aldrig förr.. Oj vad jag längtar. Hoppas på fin väder också!
hon sa just att det inte var säkert! men jag hoppas!

Kommentarer
Postat av: JOHANNA_SOM_FAN

hej älskade vän, jag förstår att du sitter i norge och muttrar för att jag inte är med på din födelsedag, jag menar vem vill inte vara med mig när man fyller år :) (eller jaa..) hur som helst ska du veta att jag har inte glömt bort dig ditt CF, det kommer att skickas ett paket med posten i veckan adresserat till dig :) bara så du inte tror jag glömt dig ! PUSS

2010-07-11 @ 19:49:04
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0