Massa saker jag vil haaa!!

Jag vill ha en ny mobil, en jävla massa pegar, diskmaskin (i alla fall ett diskställ) , en egen kock, någon som kan sitta med mig vid borde när jag ska äta (tråkigt att äta själv!), nydator, massa nya kläder, huuuuur mycket inredning som hellst till lägenheten..
Massa andra saker också för den delen.. Men mest av allt vill jag ha en ny mobil, en iPhone

Jag har en liten hemlis, och vill bara skriva vad den är så alla får veta. 3 stycken vet redan, men dom säger nog inget till någon :) Egentligen vore det bra om jag fick veta min hemlis i helgen, för då kan jag planera nästa vecka.. Men jag tror det blir västerås hur som helst. :)

Nää, nu ordbajsar jag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0