Jag kan inte rabbla upp er alla på en & samma gång.

Hej å hallå.. Kom just från nattens arbete och har intagit ryggläge under täcket.. Skönt som rackarns.

Rubriken får tala för sig, jag saknar er där hemma och om jag förstått det rätt så har vissa tagit åt sig av det inlägget där jag skrev att jag saknade mamma och cissi. Självklart saknar jag er alla. Hur kan man tro annat?
Men det är ju inte så att när jag har hemlängtan så kommer det upp 100038 personer som jag saknar. Det är oftast bara ett par tre stycken som jag tänker på för stunden. Nästa dag kan det vara helt andra personer som cirkulerar i bollen mellan axlarna.

Men du ska veta att jag saknar dig... (du är ju trots allt en av dom som jag haft längst!)




Det är inte alla som är så här snygg på jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0