Jag flyter iväg!

Varför har jag ingen termometer?! (fult namn termometer är:)
hurtig som man är (ibland) så var jag nyss ute å gick. Jag kan lova att det är ett under att jag orkade gå hela sträckan jag gick. Jag trodde verkligen att jag skulle svettas ihjäl! Måste köpa en tempmätare så jag vet hur jag ska klä mig.
Långbyxor, linne å hoodie var inte att rekomendera i denna värmen. Tjocktröjan knöt jag dock runt magen efter typ halva svängen. Men ändå, jag döööööör så varmt det var.. Och ingen sol var det så kan inte skylla på den.
Nää, Halden skulle behöva ett åskväder så att denna luft får blir lite lättare.

Just nu sitter jag och svettas i sockar, trosor och sport-bh. Funderar mkt starkt på en riktigt kall dusch så kanske jag svalkas lite.

Har inget att skriva.. Bara massa ordbajsande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0