Jag blir så lycklig!!

I morse så ringde telefonen där vid 9. Det var nå internet snubbar som skulle komma och fixa mitt internet.. Jaja, tänkte, bättre dom kommer nu än om en vecka. Så det var bara stiga upp å släppa in 2 snubbar..
Dock inte därför jag blir så lycklig.. :p

Sen när dom hade gått så kollade jag varför de var så lite plats på min hårddisk. Då såg jag en mapp Windows.old så jag kollade naturligtvis vad det var. Och vet ni, det var min gamla dator!! :D snacka om lycka. Jag trodde alla bilder hade fursvunnit putsväck efter att Danna installerade om hela skiten..
Åååh, jag är så glad! Nu kan jag titta på massa bilder om jag vill!!

wiiiiiiiiiie!

Sen ringde jag hyresvärden så dom ska fixa avloppet i morgon. Alltså ingen dusch idag.. Hmm.. :/ Nåja, de borde väl gå bra att vara små äcklig! :p duschade ju igår för tusan.. :)

Nu tänkte jag att jag skulle göra nått åt min frisyr och tvätta bort den gamla mascaran.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0