Inte smart Sara!

Vet inte hur jag lyckades, men jag somnade på soffan och sov i 2 timmar! Inte bra allt, nu lär jag ju inte somna i kväll (eller nu är de natt) i alla fall.

Tidigare i kväll har jag hur som helst käkat räkor och rostade mackor + ägg. Himla gott var det i alla fall. Fler såna kvällar ska det bli!

Jag har börjat fundera på nästa vecka, kanske jag far till Västerås och är där 1 vecka. Känns inte så där jätte roligt att sitta i Halden en vecka och bara vänta på att dagarna ska gå. Vist man kan ju alltid göra något, men vad? Det är inte lätt att träffa nya människor ska ni veta, det är ju inte dirket så att man frågar tjejen/killen i kassan på Coop om man kan hänga med henne/honom någon dag. Och om man gör det då blir man väl stämplad som totalt rubbad.
Får se om jag far till Västerås eller inte helt enkelt.

Nu ska jag se Tre Kroner och hoppas jag somnar i natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0