Ingen lök ingen köttfärsås.

Hade tänkte göra köttfärsås till middag idag. Men insåg snabbt att jag inte hade någon lök och nej, det går inte att göra köttfärsås utan lök!
Att vara utan lök är ju ingen big deel tänkte jag, de är ju bara gå på coop å köpa en lök. Nää men juste, i Norge är allt stängt på söndagar! Jaha, de är bara göra det bästa av situationen så det blir korv och spagetti till middag. Det är ju inte helt fel de heller må jag säga.

Jag borde diska, men de ids jag inte göra just nu så de får vänta tills efter middagen..

Sen så längtar jag till den 16 juli då världens bästa kusin kommer hit! Oj vad vi ska ha roligt. Å när hon kommer så är förhoppningsvis världens bästa Linda här också!
Jag längtar!

Juste ja, träden där som jag hade tagit kort på, dom påminde mig om alla sommrar i Jokkmokk på Tallholmen.. Jag saknar det!

Nu ska jag minsan diska och sen steka korv och koka spagetti! MUMMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0