Hör och häpna!

Sara Persson sov inte till 14 utan till 12! Hör och häpna, detta har nog aldrig någonsin hänt efter att jag jobbat natt. Just nu känns det som att jag går i nattmössan, men jag är vaken! Kan ju dock meddela att jag inte vaknade av mig själv, och inte heller av telefonen. Det var David som stövlade in å sa grattis.. Det var helt enkelt bara att he sig upp å fixa fika åt honom.
Det fick bli en paj liknande sak. Hade ju som sagt var inga pajformar så det fick bli paj i muffinsform, men det gick och gott blev det.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra av dagen. Kanske gå ut och gå en sväng och använda min nya häftiga sak!

Tack för alla gratulationer, och tack mamma och Jonas för presenten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0