Hmm, undra om något är fel.

Herre gud vad jag sovit. Det är ju inte normalt. Men i och för sig så vet ju dom som känner mig att jag aldrig har svårt att sova.. Å att jag kan sova ganska mycket också.
Men hur som helst så igår när jag slutade jobbet så somnade jag väl där runt halv 9 tiden, sov till 12 alltså 3.5 timme. Sen var jag vaken hela dagen och gick och la mig vid 01, sov till 11.30 idag. Alltså 10.5 timmar. Sen gick jag upp å käkade, la mig i soffan å titta på tv, somnade och sov till 17.15. Alltså sov jag från typ 12 till 17.15 det vill säga 5.25 timmar..
Jag har alltså sovit hur mycket som helst!! Lär få svårt att somna i natt, men men..

Nu tänkte jag göra köttfärsås, som jag längtat efter den go maten. Och nu har jag lök hemma.. :)
Köttfärsås är ju min favorit mat, fast den riktiga favorit maten är mormors köttfärsås. Den är så otroligt himla god och jag vet inte vad det är som får den att vara så otroligt god men jaa, den är godast!
Därför ska jag köpa massa köttfärs tills då dom kommer, sen ska jag tvinga mormor att göra köttfärsås så jag kan frysa ner..
Farmor kanske jag skulle kunna tvinga göra bullar, eller palt. Eller, hmm.. Nå annat gott som hon burkar göra.

Nu ska sara laga maat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0