Hemlängtan?

Nej, inte än tror jag, hoppas jag!
Men jag saknar tryggheten som man alltid har hemma. Så fort man känner sig ensam så är de bara att ringa någon eller fara och hälsa på. Just i helgen har det varit jobbigt. Jag har varit hemskt hemsjuk och saknar folket där hemma. Mest Cissi å Mamma. Men nej, negativa tankar får en på dåligt humör. Positiva tankar får mig att se framåt.

Nog fan ska jag fixa de här, de kan väl inte vara värre än att ja, jag vet inte vad. Men så svårt kan det ju inte vara att flytta till granlandet i väst?!

Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på bra väder i morgon. Då ska jag nog bege mig upp på borgen och sitta där och njuta av livet ett tag.

På återsende. Ska sätta kameran på laddning också så ni får se lite bilder på mitt hem osv :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Och jag saknar dig! <3 men förhoppningsvis bblir det att besöka dig, inom en snar framtid! :)

2010-07-04 @ 22:15:08
Postat av: Erica

haha oj, jag skulle skriva att jag saknar dig! haha!

2010-07-04 @ 22:16:19
Postat av: cissi

men gullplutt!!!! <3 som d värmde i hjärtedunken på mig när jag läste d där!!!

Gaaahh...saknar å älskar dig oxå! men massor!!! du vet vad jag sa ;) å snart syns vi!!!



pözz å slap på snygg arslet!!! å lyft bara på höger benet så ler du sen ;)

2010-07-05 @ 02:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0