Gee mig maaat!

Sjukt hungrig är just vad jag är. Skulle sitta riktigt bra med ett skrov från grillen, ostsås och strips! MMMMMM!
Funderar på att dra en drive in på Donken.
Mitt stora problem är bara vad fan man ska äta, eftersom jag typ ätit på donken 3 gånger dom senaste 10 åren så vet jag inte vad som går att äta och vad som smakar ruttet.
Bella tipsade om cheesburgarna. Dock är det ju ketchup,senap å gurka på dom vilket inte går att äta..
Nää vet ni vad, jag får bestämma mig på plats helt enkelt.

Har annars bara legat i soffan idag, inte rört mig en meter sen kl12 tror jag.. Är inte alls pepp på att jobba i kväll, men kanske man blir lite piggare efter mat och en dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0