Din sko är min sko å din sko är allas sko..

Kom på för en stund sen att jag börjar ju för sjutton snart att jobba. Före jobbet är det ganska bra om man har tagit på sig vettiga kläder som duger att köra i jobbet till och kammat håret. Så det har jag gjort nu. När jag stod med hårborsten i högsta hugg insåg jag att jag kanske borde packa. Ska ju faktiskt åka i morgon.
Sagt och gjort. Sara började packa, sara tänkte på att mormor har tvättmaskin, sara tänkte på att hon bara ska vara borta i 7 dagar, sara tänkte massor!

Sen när sara tänkt massor och lagt klädhögen på sängen insåg sara att hon inte har någon väska här. HMM? Jävligt smart brud måste jag säga.
Så det fick helt enkelt bli dinsko påsar. 2st och jag har packat ALLT! Hör och häpna, jag är imponerad av mig själv, mycket impad!

Just nu svider det i mina ögon som aldrig förr, jag har nog fått halva ansiktsrenjöringen i ögonen och andra halvan där den skulle. Jaja, de går nog om snart.

Nu tänkte jag ta tag i disken efter dagens matintag. Det blev köttfärssås och spagetti och ja de vart sju helvetes gott! Jag har till och med kvar mat att frysa in. Det är grejer det.

Puss å hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0