De är väl lika bra!

Lika bra att skaffa en blogg så ni där hemma kan se hur jag har det. :)

Än så länge flyter livet på bra. Jobbar och står i. Fritid har jag ännu inte hunnit se så mycket av.
Det skulle väl vara idag då, alltså fredag. :) Dock hade jag jobbat natt så sov till 15 och sen drog jag in till Norby för att handla lite käk och prylar som jag behövde. Jag hittade till och med. Ganska stolt över mig sjävl. Sist jag skulle dit körde jag ju för tusan fel, hamnade i svinesund. Dock fanns de en mataffär där också så det gjorde ju inte allt för mycket.

I morgon tänkte jag också fara in till köpcentrumet. Måste köpa en fiskskål till mina små barn. Den gick tyvärr sönder då jag öppnade bildörren. :( Så just nu bor firrarna i en limegrön bunke och det kan inte vara allt för trivsamt. hehe.

Annars i kväll så har jag fixat lite här i lägenheten. Fått det å se lite trevligare ut med mina egna prylar.
Ska ta kort någon dag och lägga upp. Måste bara hitta kameraladdaren å sen ska de fixas.

Nu tänkte jag väl ta å krypa till kojs och sova andra NATTEN i här i Halden. (Annars har jag bara sovit på dagen)

Lev å må !

Kommentarer
Postat av: Johanna

JA de kändes lite jobbigt att fara till norge med så kort varsel, sen tänkte jag att vi skulle fara på kanis och kolla på volleyboll turneringen, men det blir ju lite svårt :D

2010-07-03 @ 04:41:14
URL: http://johannaastenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0