Bingen ropar "Kom till mig!"

Kom just hem efter en natts arbete. Gick himla bra. Väntar bara på att det ska börja synas på kontot också. Nåja, den dagen kommer ju också. :)
Ska snöra i mig nå krubb nu och sen bums i bingen. Har ställt klockan på 14 så jag tar mig upp i tid idag. Där efter 15 entrar jag Sweden! :D Då jäklar är det bara att ringa å surra hur mkt ni vill!
Sara Maria Persson ska nämligen handla på systembolaget idag, för första gången i mitt liv! Nästan så man blir lite nervös.

Ikväll kommer ju världens bästa kusin å Fina Lina hit. Då jäklar ska de drickas vin brudar, kvällarna 3 ska vinet flöda. Som jag har längtat.

Nää, magen skriker och bingen ropar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0