Ännu en dag har gått

och jag har legat i sängen och sussat så gott. Ska väl inte nämna när jag somnade, på tok för sent i alla fall.. Sen vaknade jag runt 8 av att de bankade på dörren, då kom vaktis å fixa avloppet.. Eller han fixade inte så mkt, han kollade å sa att det inte var stopp. Sen så hällde han nå i avloppet också.. Trevlig farbror som surrade på med en allt för trött Sara.
Sen gick han och de tog inte allt för lång tid innan nästa snubbe kom. Släppte in han och sen gick jag raka vägen och sov. Ingenaning hur länge dom höll på eller vad dom gjorde. Jag sov!

Nu tänkte jag slå på en film och hoppas på att jag somnar lite till. Ska jobba i natt..  Måste äta något också, magen skriker efter krubb.. Men de ska jag fixa också..

Tråkigt inlägg jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0