action och svett!!

Fick brev idag, eller paket närmare bestämt. Jag tror det var meningen att jag skulle öppna paketet på söndag. Men jag är så sjukt nyfiken så jag kunde inte hålla mig så jag öppnade..

Det jag fick var något som heter Nike + iPod. Någon slags tränings grej som jag inte riktigt är så bra på att förklara för jag vet inte riktigt själv hur man använder den riktigt.. :p
Men man kopplar in en sak i iPoden och lägger en liten sensor i skoj. På mina häfiga och grymt sköna nike air skor finns det ett speciellt litet "hål" under sulan där den ska ligga.
Sen när man är ute och går/springer så mäter sensorn hur långt man sprungit, hastighet och tid.. + hur många kalorier man gjort av med.
Så det var bara trä på sig skorna och sen he sig ut.. Jag valde att ställa in "grejen" på 100 kallorier. (jag hade ingen uppfattning om hur många det var riktigt) så då när jag gått ett tag så sa den att jag hade gjort av med 50 kalorier och var halv vägs. Då insåg jag att det var mesigt med 100 kalorier, men jag gick tills jag förbrännt 100 kalorier så jag körde 300 till!
Så det försvann alltså 400 kalorier..
Nåja.. Skönt var det i alla fall

Sen när jag närmar mig mördarbacken så kör brandbilden om mig, och upp på min gata. Dom stannade mitt i backen och tacka gudarna för att handbromsen funka! Gick in i ett hus ut kom en kvinna och sen gick hon in igen så de kan ju inte ha varit så värst stor brand.


Före


Efter



Som ett barn på julafton!




Grejen i skon.

Nu ska ni dock få höra det roligaste av allt med denna härliga motionsrunda! NÄR JAG GÅR INSER JAG ATT JAG HAR STOPP I AVLOPPET OCH INTE KAN DUSCHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0