100710

Nyvaken och hungrig tjej.. Sovit som en stock idag och att jobba natten som var gick fint. Nu återstår bara 2 nätter till.. :)
Känns inte så normalt att äta kyckling till "frukost" kl19. Men är man hungrig så är man och jag tror jag stoppar snäppet bättre på kyckling än på mackor. Påtal om mackor så har jag kommit in lite för mycket i den norska matkulturen. Här i Norge har dom grymt konstiga matvanor kan jag lova er, dom äter inte lunch som vi gör utan dom äter brödskivor som dom säger.
Frukost- brödskivor
Lunch- brödskivor
Middag- MAT
Kvällsmål- brödskivor

Ja, man hör ju bara hur konstigt det är...

I morgon får ni alla komma och äta tårta på Pedercolbjörnsensgate 2C.. Jag bjuder jag lovar!! :)

Hmm, nej annars händer det inget vettigt i mitt liv..

Pözz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0