1 vecka, 7 dagar, 358 dagar sen sist, första och sista gången i mitt liv!

Låg just i sängen (ja, jag ligger kvar i sängen kl14.30!) och funderade på vad jag ska göra idag. Baka kanske kom jag på. Dock slog det mig också att om jag bakar så är de ju bara jag själv som måste äta upp det, vilket inte kändes så lockande..

Idag är det alltså 1 vecka, 7 dagar, 168 timmar (och en jävla massa minuter) tills jag fyller år. Det är 358 dagar sen sist och det är första och sista gången i livet jag kommer fylla 20.
Jag får för mig att dom flesta längtar tills dom fyller 20. Den sista anhalten i livet liksom, systembolaget. Just nu känner jag inte alls att jag längtar, det kommer inte alls vara någon speciell dag. Den 11 juli 2010 kan vi lika gärna stryka från kalendern.

Som det ser ut nu skulle jag kunna ligga i sängen hela dagen och bara lyssna på Melissa Horn. Men nej, det ska jag inte göra. Jag ska ut å gå.. Borgen here i come!

Ska ta lite kort och lägga upp. Har absolut inga bilder på datorn, annars hade ni kunnat få se lite sen när jag, E och C var och hälsade på här i Halden. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

VI firar dej när vi kommer i augusti :o)

2010-07-04 @ 19:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0