Smart tjej!

Eftersom att det var handboll på tv så var jag TVUNGEN att se det.
Därför har jag inte städat nått i kväll. Hmm. Tur jag jobbar sent i morgon och kan städa hela natten.
Eller hela natten kanske var att ta i, men ett tag till i alla fall.
Har tagit mig så långt att jag har packat 1 kartong. Den enda kartongen jag ska ha med mig hem.
Den är smockfull och jag hoppas att jag fått ner allt i den.

I morgon tänkte jag ta upp däcken från källaren så det bara är att kasta dom i bilen på onsdag när jag kommer hem från jobbet.

Hoppas att min jobbar kompis vill köpa frysen så blir jag av med den också. De vore riktigt gott.
Dock är den ju full i mat men de hinner nog inte tina upp innan jag är framme i Västerås.
Så typ köttet kan mormor få, grönsakerna är ju bara att kasta.. Och matlådorna också.

Fan de är sjukt mkt mer att göra än jag trodde!!
Nu måste jag fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0