Min bästa vän!

Jag har många som jag skulle kunna kalla min bästa vän.
Men den bästa av alla bästa är ändå Linda Sandgren och de kommer det alltid vara!
Min andra hälft, hon som jag inte behöver säga ett enda ord till för hon förstår ändå. Det här hon som sett mig i alla de möjliga tillsånd och det är även hon som alltid finns där oavsett hur länge det än går mellan gångerna vi ses.

Hon började i vår klass när vi gick på högstadiet, kanske när vi gick i 8an? Mitt minne är ju inte det bästa!
Sen dess har vi hållt ihop. I vått och tortt.
Vi har gjort så otroligt många roliga saker och jag tror faktiskt aldrig vi haft ett riktigt allvarligt bråk då jag verkligen varit skit sur på henne eller tvärt om.

Nä, hon är helt enkelt den bästa jag har!


Jag fick ett halsband av min bästa vän när jag flyttade till Norge.
Den kvällen den 20juni var så hemsk, vi grät floder, både Linda, jag och mamma.
Linda berättade även då för min mamma att Linda var gravid och de första mamma säger då är;
Nämen, ska jag bli extra mormor?!
Ja, då förstår ni kanske hur nära vi står varandra.


Det är svårt att beskriva hur mycket denna människa betyder för mig!


Du&Jag idag imorgon föralltid!


En av alla våra romantiska middagar!

Kommentarer
Postat av: Linda

JAG ÄLSKAR DIG SARA!

2010-12-07 @ 09:42:55
URL: http://tisseltassel.webblogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Men så gulliga ni är :)

2010-12-09 @ 20:21:05
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0