Lönen är på kontot!

Nu är lönen på kontot så jag drar mig till Nordby och köper julklappar!
Dock blev lönen inte alls så fet som jag trodde. Hmm. Kanske är det nått som blivit fel, med tanke på att jag har jobbat en del extra och dessutom ska det vara halvskatt..
Nåja, jag får kolla det när lönespecen kommer.

Idag ser det ut att vara sjukt jäkla kallt ute, men jag har ju ingen termometer så jag vet inte..

Jo juste, sjukt sjuk dröm jag hade i natt.
Jag drömde att det ringde på dörren och där stod postbud med ett fett paket åt mig.
Åååh presenter tänkte jag, men nej. Jag fick 3 paket blöjor, 1paket "flexblöjor" och 2 paket "upp&go".
Är detta ett tecken på arbetsskadad eller bara en sjuk dröm?

Nu ska jag göra mig klar och sen dra mot Nordby!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo nu börjar jag var ganska tjock men det kan inte hjälpas.. Förhoppningsvis så försvinner kilona i raskare takt än de har kommit :)



Jag hoppas verkligen att liten har kommit ut innan du kommer hem men än verkar den trivas i magen :)

2010-12-10 @ 12:55:46
URL: http://tisseltassel.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0