Håll tummar och tår!!

Budar på nytt hår på tradera!
Så nu håller jag tummar och tår, hoppas att jag vinner!
Aldrig mer kort hår säger jag bara.
Men fy fan vad det gör ont att ta bort slingorna!
Ska man vara fin får man lida pin.

Nästa omgång med hår blir blont/koppar typ. Tror det kan bli skit snyggt faktiskt.
Kör på samma variant som nu, nagelslingor och blandar 2 färger för att få det att se så naturligt ut som möjligt.
Hoppas nu bara att min fina vän Johanna kan hjälpa mig att få håret på plats =)

Eller är det någon annan som kan de där med att sätta nagelslingor?




Jag ska aldrig mer klippa mig kortare än så här!!
och om jag har det i tanken, snälla stoppa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0