En vecka kvar!

Idag är det precis en vecka kvar tills jag lämnar Halden!
Jag längtar som tusan och de ska bli så otroligt skönt att komma hem.
Däremot kommer jag sakna alla som jag träffat och lärt känna här.


På onsdag nästa vecka så styr jag kosan mot Västerås och blir där ett par dagar före jag far vidare till byn.
Jag saknar Västerås också, jätte mycket!
Mina älskade griskukar

Sandra&Marco

Saknar mormor!


Saknar muppkusinen


Saknar alla på byn helt sjukt mycket och jag kan inte fatta att jag snart är där!
Snart får jag krama er allihop!

Åååh vad jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Liinda - mamma till anton

förstår att du längtar! Du har gjort de bra som varit i norge så länge :) Men du är så välkommen hem igen!

2010-12-09 @ 09:32:56
URL: http://livetmedminfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0