En morgontrött julskinka!

Idag är kanske inte den piggaste dagen denna vecka om vi säger så!
Jag hade otroligt gärna legat kvar under det varma goa täcket hela dagen.
Men men, plikten kallar!

Ikväll blir det att fortsätta detta eländiga städande.
Måste göra bort så mkt som möjligt i kväll och måndag morgon.
För måndag kväll jobbar jag och tisdag morgon kl10 kommer han och kollar läggan.
Alltså sover jag till typ halv10 !
Sen är de bara onsdag kvar och sen åker jag!
Jobbar till kl15 på onsdag, men har ett par timmar jag skall avspasera så kanske jag kan göra de då.
Och kanske gå hem 14-14.30.
Skulle verkligen vara guld, då börjar jag ju rulla mot Västerås före 15.
Åååh vad jag längtar!

Nu ska jag ta julskinkan och dra mig mot V och hämta upp henne, sen mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0