Woops!

Menade självklart inte att jag ville käka skorv! Hehe! Var skrov jag menade. Men eftersom ni inte är hjärndöda så hoppas jag att ni fattade det.


Jag har skaffat mig ett norskt numer, så dom som inte har det och vill ha det kan ju höra av sig. Känner inte att jag vill skriva ut det på bloggen för alla mina 2500 läsare!

Vet inte vad jag ska skriva om riktigt, händer inte allt för mkt. Jag har sovit sjukt skönt i natt och riktigt skönt att sova i sin egen säng igen. (Inget fel med Jannas säng, men en 120cm säng blir liten efter ett tag.)


Men en sak som jag vet är att jag vill ha denna kofta! Så jag tycker min mor kan köpa den åt mig och sen skicka den med Jocke och Anna som flyttar i morgon! Hörde du det mamma?! Koftan finns på mim har jag läst!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0