Varför vakna tidigt när man kan sova bort hela dagen?!

NU ÄR DET SLUT MED ATT SOVA BORT HELA DAGEN!!
Varför ska sängen vara så jävla skön att man inte vill kliva upp?! Varför finns det inte en funktion på alarmet (mobilen) som ser till att man står upp å äter eller nått innan den slutar ringa, eller att man klätt sig eller va fan som helst! Bara så man tar sig upp.
Jag kan ärligt säga det att jag är en jävel på att sova, det vet alla som känner mig. Och nu kan jag också erkänna att det blivit VÄRRE!

Imorgon SKA jag kliva upp tidigt, visseligen jobbar jag ju natt å slutar 7.15 i morgon bitti. Men jag får väl vaka eller nått så jag lyckas sova på natten och vakna på morgonen på torsdag.

Nåväl, nog om detta!

Jag saknar en massa människor där hemma. Ibland kan jag komma på mig själv med att sakna såna jag inte umgås med? haha.. Eller typ nån gammal jobbar kompis. Det jag saknar med dom är väl typ att heja på dom när man är på ica eller coop, och små prata lite så där som man gör med bekanta.
Jaja. Skit samma.

Mest saknar jag dom som ligger som bommul runt hjärtat.. Dom vet vilka dom är, och därför ska jag inte rabbla upp dom.
Men jag fick en himla vacker kommentar av en av dom som jag saknar allra mest, och den personen är en sån där människa som jag inte behöver träffa på typ 4 månader men ändå har lika förjävla roligt med. Nu menar jag självklart att jag vill träffa henne oftare men det funkar inte riktigt.
Att vara ifrån henne känns liksom aldrig konstigt för jag vet att snart så ligger vi där i soffan en hel dag och är tysta och gör ingenting men ändå vet vi vad den andra tänker. Eller så snart så sover jag länge på morgonen och jag hör hur hon pratar med mina föräldrar och tar sig nått att äta ur skafferi och kyl.
Är de inte så vänskap ska vara? Vilkorslös vänskap!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0