Svenska vädret vs. norska vädret!

Hemma i sköna svearike är hösten underbar! I alla fall i norrland. Jag tycker hösten är mysig och sådär lagomt mörk och grå. Man sitter inne med en te-kopp och massa ljus tända, allmänt mys bara.

I Norgelandet där är det piss väder, regnet öserner, det blåser storm, det är säkert kallt också. Det är inte sådär mörkt som det är hemma.
Jag sitter i min lägenhet och hör hur regnet smattrar mot fönstrena och blåsten viner!

Tänkte ta tag i städandet.. Hmm.. Har dragit ut på det alldeles för många dagar nu..

Var nyss till jobbet och skulle höra om det fanns några lediga turer, hon som sköter de var inte där. Sen skulle jag kopiera mitt cv och personliga brev som chefen har. Men hon var inte där heller... Hmm. Får hoppas dom är där i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0