Stor TVn borta, Lilltvn är här..

Nu så har David tagit sin TV och nu har jag bara en pytteliten tv känns det som.. Att gå från plattv till tjocktv är inte något som normala människor gör nu förtiden. Men vem har sagt att jag är normal? :)

Imorgon far han hem till Sverige och då är min livboj absolut borta från Norge. Men vet nog ska jag fixa det ändå. Jag får lov att fixa det helt enkelt..
Dock är det ganska skönt att ha någon att rådfråga om det är något man lurar på.

Sen idag så har jag städad också, så nu är sängkläderna i tvättmaskinen och alla golven skurade :) Duktig tjej.
Just när jag var klar så satte jag mig i soffan med en kall Cola som belöning.
Tog några klunkar och sen kom David och Fredrik med 3 öl, de fick bli en öl istället helt enkelt..

Nu ska jag titta på min lilla tv.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0