Stor besvikelse!

När jag var liten så älskade jag Tom&Jerry kexen. Och höjdpunkten när man var liten var självklart den lilla figuren som låt i paketet. Antingen var det Tom eller så var det Jerry. Plastiga och fula var dom, riktigt b-iga. Men de hörde till.

Var på affärn å handlade lite nödvändigheter för 1timme sen ungefär, såg då Tom&Jerry kexen i hyllan och vart så sjukt sugen så jag köpte ett paket. Öppnade nyss och ser att det INTE är någon figur i paketet!
Besviken tjej säger jag bara!
Har fått rapport om att det var en figur i ett paket som var köpt i Sverige så det kanske bara är i Norge man är snål och inte lägger figurer i paketen. Vad vet jag?



Den B-iga figuren! :) (bild från google)


Bild från google





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0