Sol, vind och vatten, höga berg och djupa hav!

Ny dag och nya tag. Har just duschat å klätt mig. Ska snart börja göra mig färdig för att dra in till Nordby å handla käk så jag klarar mig ytterligare en vecka.

Idag så lyser solen när den behagar och ibland så lyser den med sin frånvaro. Men det är varmt och härligt ute.

Gårdagskvällen tillbringade jag i min sköna soffa i klädd min sköna sparkdräkt och jag såg på sköna filmer. Först blev det Änglavakt och sen blev det Vinterviken.

Änglavakt var bra, gripande och man fick sig en tanke. Dock var den stundvis väldigt djup och jag var inte på humöret "tänka sig in i djupafilmer". Men jag rekomenderar den starkt och den berör.

Vinterviken var en sån där film som jag inte riktigt vet om den var bra eller dålig. Stundtals var den väldigt bra och andra stunder skit dålig.. Dock var den från 1996 så kanske det var därför jag tyckte den var halv dålig.
Men den hade ändå ett vackert och bra budskap. Hur sevärd den är kan jag inte svara på, men de var en perfekt film att slö-titta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0