Smaskens!!

Har just diskat och gjort en grymt god köttgryta! Jag vet att den har ett namn (haha) men jag kommer inte på det. Så därför efterlyser jag namn mamma!
Ärligt talat vet jag inte vad det riktiga receptet är, men jag snörde bara ihop det som jag vet är i och hoppades på det bästa. Det blev det bästa också!

½paket Bacon
4 färska champinjoner
½lök
Kött i småbitar
1 buljongtärning
rödvin

så enkelt var det. Hackade ner allt och stekte det. Sen i med buljongtärningen och en skvätt vin. Lät det koka så man blir av med alkoholen. Sen är det färdigt att äta. Juste, krydda som ni själva vill ha det.

Har dock slut streeeeet i min kamera så därför ingen bild.

Kommentarer
Postat av: mormor

grytan är namnet bourgone

2010-08-17 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0