Skype ♥

Har surrat med världens bästa Linda Östman i en heeelt timma! Skönt att surra med en så klok människa som henne! Jag kan även passa på att tacka gudarna för skype! Vad skulle man gjort om inte skype funnits?! Man kan snacka gratis via internet och SAMTIDIGT kan man se varandra (vilket gör det lättare att prata då man ser ansiktsutryck osv). I Love skype!

Jag har hunnit duscha, blåsa håret och tagit på mig kläder. Ska ta och göra nå lunch nu så jag pallar jobbet i kväll. Vet dock inte om jag hinner käka i kväll så jag laddar upp före jobbet.

Före jag drar till jobbet måste jag förbi banken och föra över pengarna till mitt svenska konto så jag har råd att leva en månad till.
Finns någon konstig regel i Norge att man måste få 2 löner före man får skaffa internetbank och bankkort. Fråga mig inte varför det finns en sån regel, men knäpp är den i alla fall.

Nää bäst att göra sig klar så jag hinner!

Seeeee yoooou!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0