PAIN!

Är det möjligt att konvertera till man? Isf vill jag göra det omedelbart.. Vaknade av smärta och kan inte somna om pga smärta. Det är hemskt, jag har tagit 2 panodil och hoppas de börjar verka snart. Jag vet inte hur jag ska ligga/sitta för att ha minst ont. Benen viker sig när jag går, jag är fruktansvärt förbannad över att tillhöra detta kön just nu!

Annars idag så lyser solen. Jag ska väl ligga under täcket i hopp om att kunna gå ut i morgon. För vissa blir smärtan mindre om man rör på sig, snarare tvärt om för mig. Men klockan är i och för sig bara 10 och det slog mig att solen fort är borta framemot den "riktiga dagen".

Och i kväll är de ju Fångarna på Fortet. Inte att missa! Nä, måste lägga mig nu innan jag grinar av smärtan!

Jagvetattjagklagar!detärtillåtet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0