Nu ska ni få höra! :)

Min farmor hon är då av adligt släkt Bernadotte (första). Här kommer en grundlig redojörelse,

Kung Oskar den förste var alltså en lösaktig typ som gillade att så frå lite var stans så även Sundsvall, hade enligt rykte affär med (inte min farmor) Hedlundsänkan boti Sundsvall. Änkan fick sig en son, som sen fick härliga summor av knugen lite då och då. Sonen doppade minst 3 gånger och fick 3 söner. Dessa 3 söner skickades norr ut. Den ena av sönerna 3 hamnade i Altersbruk. Den där gubben som bodde i Altersbruk är alltså min farmors morfars farfar. ÖÖÖÖÖÖH, vart fan var min inbjudan till slottet den 19 juni?
Sen kan vi även avsluta med att jag inte fattar hur vi är släkt, men tydligen på något vis. :p

Sen så är även min mormor av fransktblod, att hon växte upp i Munksund kan ju inte hon rå för. Stackarn å måsta leva i den lukten!

Sen så har vi min farfar kvar, han var då lapp. Inte papperslapp utan Samelapp.

Sammanfattningsvis så kan vi då säga att jag är; Kunglig same som snackar franska.



Min släkting Vickan i Samekolt!! Love you Vickan, for ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0