Ænnu en uppdate från Jessheim.

Sitter på Jannas jobb och Janna børjade just jobba.
Åter en dag då jag ska førdriva tiden med att springa i affærer och dricka kaffe. Trevligt så det står hærligt till.

Jag tycker det ser himla mysigt ut nær det kommer lite norska bokstæver hær och var.. Hehe!

Har som inget att skriva, i morgon blir det krogen och søndag drar jag hem till Halden igen. :) Ikvæll ær det tydligen nå miss scandinavien hær. Vet inte om vi ska ut eller inte. Dock lær man ju inte ha en chans mot dom brudarna som ær smala, snygga och har silikontuttar. (inget ont menat mot smala, snygga och silikontutts brudar, jag gillar dom! I alla fall saknar jag och tycker om en extra mycket!)

Vet inte riktigt vad jag ska komma med, inget skulle jag tro..

Så dærfør sæger jag

HA DE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0