Några timmar senare!

Kom nyss hem från jobbet. Ska snart hoppa i sängen och sen ska jag sova min skönhetessömn! Alla prinsessor behöver den sååååå mycket för att sen orka med dagen!
Tänkte jag skulle kliva upp tidigt så jag inte sover bort hela dagen och sen inte kan sova på natten. Får se hur de blir med det, ställer väl 3 alarm som vanligt och sen stänger jag av 3 alarm också. Hmm. Måste verkligen köpa mig en BRA väckarklocka som ringer högt som fan så jag inte kan somna om efteråt.

Senare idag tänkte jag städa lite, just nu ser det förjävligt ut kan jag meddela, tur det bara är jag som ser eländet.

Jo juste, i morgon är det ju Fångarna på Fortet. Det kan man INTE missa. Det är bara konstigt att det går på måndagar och inte fredag eller lördag som det gjorde på den gamla goda tiden då man fick figurer i Tom&Jerry kexen.
Sen är det ju också Time Out som är förjävla roligt! Härlig måndags kväll med andra ord! :)

Hmm, har nog inget mer att tillägga. Mer än att nu ska Prinsessan Sara sova!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vacker prinsessa.

kram mormor

2010-08-22 @ 15:23:28
Postat av: mamma

VIlken fin bild på min prinsessa . Puss

2010-08-22 @ 15:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0