Min egna lilla hydda!

Alla ni som funderat på att köpa en "sparkdräkt" kan jag bara rekomendera att göra det!
Det är nog det bästa köpet jag gjort i år tror jag. Eller nej, kanske inte i år. Men helt klart bästa köpet på mycket mycket länge!!
De är så skönt att bara dra på sig den när man kommer hem, vissa nätter sova i den till och med. Det som är det absolut bästa är att om man ligger å ser tv å har på sig tröja och byxor så är det ofta så att det blir glepa mellan tröjan och byxan. Den där glepan är ett minne blott med "sparkdräkten".

Nä, de känns så skönt bara. Dock så är det ju ingen direkt partyoutfit! Och jag skulle för allt i mitt liv inte dra ner på Coop å handla i den, de kan ni ju skriva upp! (den dagen då jag strå på Coop i sparkdräkt kommer säkert att komma)


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag ser det framför mig :P

2010-08-20 @ 11:31:59
URL: http://annaelisabetsundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0